czwartek, 10 grudnia 2015

Na bogato:)

Hej

Od jakiegoś czasu chodziło za mną zrobienie pudełeczka na biżuterię ale jakoś nie miałam na nie pomysłu. Nadarzyła się jednak świetna okazja bo na blogu sklepu  sklep-ewa.pl trwa wyzwanie
                                                              GOLDEN PARTY

I w ten oto sposób wpadł mi do głowy pomysł na pudełko na błyskotki:)
Pudełeczko wykonałam z rolki po taśmie dwustronnej, okleiłam je złotym papierem, dodałam potuszowane na złoto liście i kwiaty, a także dużo złotych cekin. Ogólnie wszystko w domu łącznie ze mną mieniło się na złoto:))))




Oczywiście pudełeczko przywłaszczyła sobie w tempie ekspresowym moja kochana Córcia:)

Pa i jeszcze raz pa:)

4 komentarze:

  1. Ciekawa praca :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu na blogu Sklep-Ewa.pl
    Pozdrawiam serdecznie, Padoriaa

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pudełeczko !!! dziękuję za udział w wyzwaniu w sklep-ewa.pl
    Margot xx

    OdpowiedzUsuń