poniedziałek, 23 listopada 2015

Drugie życie słoika:)

Hej

Jak to zwykle bywa w kuchni, często zostają nam puste słoiki. Ponieważ ja nie robię przetworów na zimę ( spożywczych oczywiście), postanowiłam dać słoikowi drugie życie i przerobić go na świecznik:). Z pewnością rozświetli niejeden smutny jesienno-zimowy wieczór:) Słoik okleiłam piękną koronką, przewiązałam wstążką i dratwą. Jako ozdobę użyłam serce wycięte z tektury i podklejone papierem do scrapbookingu. Słoik zgłaszam na wyzwanie:

Pracowni rękodzieła





 pa i jeszcze raz pa:)


3 komentarze:

  1. Ciekawy lampion :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu PR SZOK :)
    Pozdrawiam serdecznie, Padoriaa

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie ciepło i przytulnie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciepło i miło :) Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń